Oct 17, 2008
  لينک Link

معين: جیب بابا

خواننده: هیچکس ( سروش لشکری) و پیشرو ( رضا ناصری)
نام آهنگ : جیب بابا
استودیو: صامت تهران
آهنگی اجتماعی و جالبی شده که توصیه میکنم اگر تا به حال این آهنگ رو نشنیده‏اید درنگ نکنید.



میباره از چشای ابریم، اشک برفی / یه چیکه به من میگه دیگه خنده تعطیل
یه جنگی بالاتر از جنگ شمشیر / که میگه تعطیل یعنی زنگ تفریح

رضا بخون با حس،الان وایسا جلو آیینه
رضا ببین دنیای ناکس و دوباره چهارچشم
من همونیم که بودم توی خیابونا بارکش /با پسری که نمیخواست ننش دست بکنه تو وایتکس
اگه آشه زندگی رو تهدید میکنه به ماشه / اگه پاشه، من پاشدم واسه تنه‏هاشه
چون رفته هفته‏های زجر و نحس بد سابق / من زندم پس بزار تا ابد حرف بزنه صامت
اینبار از پسر تاجر که دست به سر خانه/ خیلی وقته کرده ساکت چون خنده کرده ثابت
پسر رضا تو خونش نداره تاب و سرسره / تا اینجا هم اومده که عقده‏هاتو پاک کنه
تا شعراتو قفل کنه اما جایی که هستش / پشت کارت گم شده هنوز چون جاریه وقتش
من کمکت میکنم و میشه آویزه مغزت / راه حل رو بهت میدم چون من حالیمه بچه

میباره از چشای ابریم، اشک برفی / یه چیکه به من میگه دیگه خنده تعطیل
یه جنگی بالاتر از جنگ شمشیر / که میگه تعطیل یعنی زنگ تفریح

ورس هیچکس:

ب بین / من با پوتین بزرگ شدم و کلاه بوده سرم
رفیق تنهایامم خدا بوده فقط / دلم از کف خیابونم آسفالت تره و با لطافت و نرمیم آشنا
نه اینکه بد باشم نه اینم فکر بقیه‏است/ همه فکر میکنن آدم خوبه شکل پریه است
من پول دیدم، خوب دیدم / آدم خوبایی که خیلی وقته بو میدن
اما توپیدن چه فایده شد/ بدیا قایم شد پشت پول اومد، من خوش به زور
میمونم تا چرک‏های دلم خوش شه زود / هیچ وقت سنگی برنداشتم که نتونم پرت کنم
رو پاهام وایستادم و الانم مرد شدم/ مردم بهم یاد دادن اعتماد رو ترک کنم
شاید خوشایند نیست ولی حقیقت داره، تعجب نکن اگه یکی شبیه من باشه

من رضا ناصریم و متولد دهه شصت(ام)
اونی که میخواد بکشم بیرون تیر رو از حلقه‏ی ترس
از ذره‏ی من استفاده کن در حد یه گنج / مسئله‏ی من اینه بسه تبصره‏ی رنج
رنج روح هست و درد رو تو سپرش دست اون / میاد و غرق پول میکنن تا تو بشی مرد اون
ولی کله پوکی بیش نیستی بچه جون! / بگو شباهتت با بابا چیه جز رنگ خون؟
دیگه هرچی بود بزاری واسه فرداهای دیگه / میخوام از الان بکشی بیرون از بابای پیرت
چون واسه رسیدن به خواسته‏هاتو مانع میشه/ تو تنها میشی تا بفهمی سرما ماله کیه
وو این حرف ها واسه چیه
تازه اشک آماده میشه و اون موقع میخوای داد بزنی از بالای ایفل
ولی چون که نیزه‏ی بی پولی کرده پاره سینه / برو بالای برج میلاد تا هفته‏های دیگه



|



<< Home